1.
Body/Ciało
– koniecznie i Janusz Gajos.
2.
Kung
Fu Panda 3 – nie tylko dla fanów.
3.
Przepowiednia
– kiedy nie ma nic lepszego.
4.
Idol
– nie. Niestety nie. Al Pacino - upadek.
5.
Boisko
bezdomnych – tak, dla wszystkich i całego filmu. Ale dla Marcina Dorocińskiego
i Eryka Lubosa najbardziej.
6.
Do
widzenia, do jutra – pełen ówczesnej maniery i niemożliwie nudny. Przepiękni
Teresa Tuszyńska i Zbyszek Cybulski. Dla nieprzytomnych wielbicieli.
7.
Życie
jest piękne – kompletne arcydzieło.
8.
Ludzkie
dzieci – nie.
9.
Wróg
– koniecznie. I Jake Gyllenhaal w głównej roli, a jakże.
10.
Garderobiany
– dla miłośników teatru w kinie, Iana McKellena i Anthony Hopkinsa.
11.
Full
Metal Jacket – tak.
12.
Gusta
i guściki – nie.
13.
Północ
w ogrodzie dobra i zła – nic nie zostaje, a przecież Spacey i Cusack.
14.
Autostopowicz
– niestarzejąca się klasyka. Koniecznie.
15.
Teoria
spisku – wspaniałe kino lat 90-tych. Julia Roberts i Mel Gibson.
16.
2001:Odyseja
kosmiczna – masakra.
17.
Lato
miłości – tak, bardzo dobry.
18.
Pan
od muzyki – koniecznie.
19.
Psychoza
– zawsze uczta.
20.
Raport
mniejszości – tak. Lubię takie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz