1.
Rok
niebezpiecznego życia – można. Nieprawdopodobnie młody Mel Gibson i piękna
Sigourney Weaver.
2.
Salto
– wspaniały. Zbyszek Cybulski i Gustaw Holoubek i Marta Lipińska (lat 25).
3.
Annie
Hall – warto zobaczyć. Niezależnie od uczuć do Allena.
4.
Kochankowie
– niekoniecznie. Chociaż Joaquin Phoenix jest fajny.
5.
Prawdziwy
romans – ze względu na: Gary Oldman jako Drexl, Dennis Hooper kontra Christopher
Walken i wiecznie naćpany Brad Pit.
6.
Kapitan
Corelli – można. Zakochany Cage.
7.
Kod
nieśmiertelności – na półkę obok Looper – Pętla czasu, Na skraju jutra i może
nawet Dzień świstaka??
8.
Jedz,
módl się i kochaj – dla pierwszej części kręconej we Włoszech, pejzaży,
jedzenia, języka.
Można
dla Julii Roberts, jak ktoś chce.
Gra
też Javier Bardem, j.w.
„Bóg
kryje się we mnie jako ja”??
9.
Butch
Cassidy i Sundance Kid – absolutnie koniecznie. Newman i Redford – czego można
chcieć więcej?
10.
Mission:
Impossible – Rogue Nation – sensacyjna uczta bez zadumy (zaduma wręcz
niezalecana!).
11.
Skazany
na bluesa – ten film to droga przez mękę.
Jolanta
Fraszyńska i Tomasz Kot pozwalają jakoś przetrwać.
Jeśli
już zaczniesz oglądać, zaciśnij zęby i wytrwaj do końca, chociaż to nie łatwe,
ale są warte czekania momenty.
12.
Pan
życia i śmierci – tak. Nie daje zbyt wiele nadziei.
13.
Skandalista
Larry Flynt – znakomity. Koniecznie.
14.
Podwójna
gra – nuda. Dla Matthew McConaughey. Ale to jeszcze nie był jego czas.
15.
Lektor
– ARCYDZIEŁO
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz