1.
Tylko
kochankowie przeżyją - problemy wampirów są pretensjonalnie nudne.
2.
Underground
– trzeba mieć czas, ale warto go poświęcić. Tak.
3.
Tam
i z powrotem – koniecznie, pan Gajos, pan Frycz, niezawodni.
4.
Bez
litości – niestety Denzel to nie Bruce, a tym bardziej żaden 007. Mimo
aspiracji.
5.
Drogówka
– nie. Koszmarna jakość dźwięku, albo oni mówić nie umieją. Jeżeli to nie jest
dokument, to nie kupuję stężenia obsceny i wulgarności.
6.
Gorączka
złota – bez Chaplina nie ma kina!
7.
Banquet:
100 dni cesarza – tak, niezwykle malarski.
8.
Batman
v Superman: Świt sprawiedliwości – dla fanów.
9.
Kapitan
Ameryka: Wojna bohaterów – dla miłośników Avengersów, ale fajny.
10.
Róża
– tak, wspaniała i straszna.
11.
Zapaśnik
– nie da się oglądać.
12.
Uwikłanie
– nie trzeba robić takich kryminałów, szkoda prozy pana Miłoszewskiego.
13.
Nigdy
nie jest za późno – żenująco słaby. A Meryl Streep w głównej roli…
14.
Wiek
Adaline – bardzo warto. Ma to coś.
15.
Seks,
miłość i terapia – pusto i nudno.
16.
Przeprowadzka
– niezobowiązująco przyjemny, przy tym starsi i uroczy pani Keaton i pan Freeman.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz