1.
Z
dala od zgiełku – dobrze się zapowiadało, piękna obsada. Historia o emocjach,
lecz zupełnie niewiarygodna.
I
nie ma takich mężczyzn.
Chociaż
gra Matthias Schoenaerts.
2.
Więzień
Labiryntu – tak. Chcę oglądać dalej.
3.
Polowanie
na drużbów – można. W rozpaczliwej potrzebie.
4.
Anglik,
który mnie kochał – można, ale niekoniecznie. Chyba, że jest się wielbicielem Brosnana,
Hayek albo obydwojga – to wtedy trzeba.
5.
Lato
w Prowansji – ładnie, ale lipa.
6.
Więzień
Labiryntu: Próby ognia – nie. Pomyłka.
7.
Star
Trek: W nieznane – lubię ich, chociaż nie jestem fanem. Tak.
8.
Eksperymentator
– film jest słaby, ale jego temat fascynujący.
9.
Legion
samobójców – to wszystko już było. Ale fajny jest!
10.
Dzisiejsze
czasy – tak, znowu tak.
11.
Babel
– wspaniały film. Koniecznie.
12.
Przerwana
lekcja muzyki – może być. Trochę za bardzo rozmodlony (w sensie przenośnym).
13.
Bracia
– koniecznie. Wszystko najwyższej klasy.
14.
Brzdąc
– obowiązkowo.
15.
16.
Mały
książę (2015) – tak.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz